Volg ons via
 
 

1500 Facebook Fans bereikt

Win een Philips Senseo Twist | Like Huishoudplaza op Facebook en maak kans op een prachtige Senseo machine.

Onderstaande actie is verlopen

Onze winactie waarbij we een Philips Senseo Twist verlootten is met goed succes afgerond. We hebben maar liefst 1500 nieuwe Facebook Fans mogen verwelkomen! 

De winnares van deze actie is inmiddels op de hoogte gebracht. Zodra zij toestemming geeft, wordt haar naam bekend gemaakt op onze Facebook Pagina. 

Blijf ons volgen op Facebook zodat je in de toekomst op de hoogte blijft van de nieuwste tips, recepten en winacties!

Je vraag nog niet beantwoord?

Je vraag niet beantwoord? Stel je vraag dan op de HuishoudPlaza vraagbaak en laat onze bezoekers met je meedenken. Het is echt heel eenvoudig en inloggen is niet vereist!


Nuttig? Als je dit artikel waardevol vindt, klik dan links op het +1 icoontje om onze site te helpen.
20 reactie(s)
marjan hovenkamp (Gast)
Geplaatst op 04-02-2013 om 14:38

ik doe super graag mee lijkt me erg handig en super lekker zeg wauw een echte droom

Linda de Nijs (Gast)
Geplaatst op 03-02-2013 om 00:08

Doet u mij maar! Lekker hoor, een vers bakkie koffie! Zou geweldig worden!

jaco (Gast)
Geplaatst op 16-12-2012 om 18:46

Prima actie, ik ben dol op koffie!

bianca (Gast)
Geplaatst op 10-11-2012 om 11:13

Wat een gaaf ding. Dus natuurlijk meegedaan!!

natascha van kampen (Gast)
Geplaatst op 23-10-2012 om 14:32

Super wat een prachtig apparaar ik doe graag mee! Hier zou ik helemaal blij van worden

Melissa Souidy (Gast)
Geplaatst op 22-10-2012 om 13:33

Waaaa wat een super mooie actie en wat een mooie senseo!!!

marjan hovenkamp (Gast)
Geplaatst op 16-10-2012 om 19:08

een super actie zeg Huishoudplaza echt te gek ik doe heel graag mee voor een over heerlijk kopje koffie van jullie en zal duimennn

Ilonka Sponselee (Gast)
Geplaatst op 15-10-2012 om 21:08

Koffie koffie ♪♫♪♫ lekker bakkie koffie ♫♪♫♪♪! Ik doe graag mee aan deze leuke actie!

Francis Dsot (Gast)
Geplaatst op 15-10-2012 om 21:05

Fantastisch hoor deze actie. Ik doe heel graag mee en deel de actie op mijn prikbord!!

Nolleke Morren (Gast)
Geplaatst op 10-10-2012 om 15:43

prachtige win actie waar ik zeer graag aan deelneem en deel met al mijn vrienden :-)

Hennie Vd Plas (Gast)
Geplaatst op 09-10-2012 om 15:21

Nog nooit een senseo apparaat gehad. Dit lijkt mij echt geweldig om deze te mogen winnen. Echt een super actie

miriam bartmann (Gast)
Geplaatst op 02-10-2012 om 12:39

Super heb er al veel aan gehad , ga zo door!


bianca (Gast)
Geplaatst op 25-09-2012 om 12:15

gaaf en handig

ding, gaaf en handige site: dubbelop plezier dus als ik hem zou winnen!!

Coby (Gast)
Geplaatst op 24-09-2012 om 22:34

Leuke actie

ilse niekerk (Gast)
Geplaatst op 21-09-2012 om 00:12

vindt hem zo gaaf ,,leuke kleurtjes dus doe ook heel graag mee

jacqueline van velzen (Gast)
Geplaatst op 20-09-2012 om 08:49

Wat een super leuke site daar ben ik blij mee hoor , veel handige tips, ik doe ook mee aan de actie

Kristel Gloudemans (Gast)
Geplaatst op 16-09-2012 om 21:13

dat is fijn zeg!! super leuk!! hopelijk komen er veel fans bij!

Nicole Bakker (Gast)
Geplaatst op 16-09-2012 om 09:51

Heel handige website ik heb hem direct onder mijn favorieten gezet!

Ik doe graag mee met de actie dus op Facebook fan geworden en mijn vrienden opgeroepen jullie te liken. Op Twitter volg ik jullie en heb ik geretweet.

Von Luca (Gast)
Geplaatst op 15-09-2012 om 23:43

Wat een super gave aktie!! doe heel graag mee voor zo'n mooi apparaat, like en share de aktie:)

mirjam jaas (Gast)
Geplaatst op 15-09-2012 om 22:32

waauw geweldig, ik doe dolgraag mee! wat een topactie!

Laat een bericht achter
De naam die je hier invult wordt weergegeven bij de reactie.
Je e-mail adres is nodig voor het verwerken van de reactie, maar wordt niet getoond op de website.
De veiligheidscode wordt gebruikt om spam tegen te houden. Hiermee kunnen mensen worden onderscheiden van automatische spam scripts.
CAPTCHA Afbeelding
Vul de bovenstaande code hieronder in
Door: 
Datum: 14-09-2012
Hits: 9013
Categorie: 
Huishoudplaza onder de Aandacht
Artikel acties:
 Plaats jouw tip
Print Print
 Reageer