Volg ons via
 
MijnSNS inloggen frustraties
Je bent nu hier : Forums > In en om het huis > Administratie
4 Reacties
U bent niet gemachtigd om te reageren.
| Sorteer Berichten:
Printer Vriendelijk
AuteurBerichten
MiriamGebruiker is Offline
Huishoudfanaat
Huishoudfanaat
Posts:4864


--
21 jan 2014 08:48
    Ik loop al weken met een SNS frustratie (niet voor het eerst, maar dat terzijde). Dit keer is het vrijwel onmogelijk om in te loggen in het internetbankieren. Dan wil je even snel geld overboeken en is je online omgeving zonder reden geblokkeerd.

    Enkele weken geleden al eens gebeld met de klantenservice. Volgens de medewerkster die ik al na een kwartier wachten aan de telefoon kreeg, blokkeert SNS de toegang als je een oude sessie probeert te openen en is dat de oorzaak. Sindsdien open ik dus heel zorgvuldig de website www.snsbank.nl en klik op inlogpagina, toets exact de digipascode op de achterkant in en kijk 3 keer of ik het juiste nummer op de digipas overneem. Vol spanning wacht ik dan af of ik bij mijn rekening kan, maar nee.... 8 van de 10 keer lukt het niet. Volgens mij is het gewoon een fout in hun systeem. Probleem tot voor enkele weken terug nooit eerder gehad.

    Wie herkent dit? En wie heeft een mogelijke oplossing? De klantenservice bel ik niet meer.
    PePoGebruiker is Offline
    Huishoudgoeroe
    Huishoudgoeroe
    Posts:31449


    --
    23 jan 2014 08:29

    Oplossing: andere bank? ;-)

    Andere browser misschien? browsercache legen voor je probeert in te loggen?

    PePo
    "Het leven is net als fietsen. Als je denkt dat er geen wind is, dan heb je hem meestal behoorlijk mee"
    MiriamGebruiker is Offline
    Huishoudfanaat
    Huishoudfanaat
    Posts:4864


    --
    24 jan 2014 10:30

    Ook al geprobeerd. Andere browsers, andere pc. Om de haverklap gebeurt het weer. Een andere bank geeft ook weer zo'n gedoe met rekeningnummers wijzigen etc. Ik heb het nu al een paar weken en het is super-irritant als je even snel wat wilt overboeken en je bent weer voor 24 uur geblokkeerd. Niemand ervaring mee? 

    ɑɲaGebruiker is Offline
    Huishoudfanaat
    Huishoudfanaat
    Posts:8727


    --
    24 jan 2014 10:34
    Nee, ik zit niet bij SNS. Maar dit gedoe is bijna het gedoe van overstappen waard! En als je nou eens een fysieke SNS bank binnenstapt en daar het probleem voorlegt? Laptop mee....
    Groetjes, Anja
    Maria1000Gebruiker is Offline
    Huishoudfanaat
    Huishoudfanaat
    Posts:10460


    --
    24 jan 2014 02:48

    Wat een gezeur. Andere bank inderdaad. Ik zit al jaren bij de Triodos. Fijne bank. Werken ook echte mensen, die niet uitsluitend vanaf een belscript werken maar gewoon zelf kunnen nadenken. 

    We are human beings, not human doings.
    U bent niet gemachtigd om te reageren.


    Nieuwste reacties